reklama

Sprcha nasa kazdodenna

Aj vy sa zvyknete sprchovat v teplej az horucej vode?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja ano. A tak ako skoro kazdy den, aj vcera som si dal horucu sprchu, vynimocne vsaksprchu s parou. Velmi podobny pocit ako v saune. Pobudol som v pare tak 10-15 minut, a tak som bol poriadne rozhoruceny. Slusna zataz na srdce, tak som sa schladilstudenou sprchou. Poznate ten pocit, velky teplotny rozdiel smerom k nule, receptory prehnane citlive na chlad, takze ta sprcha bola poriadne studena. Chvilku som sa v nej sprchoval, az som sa rozhodol ist do extremu, a pustit tu najladovejsiu co mi kohutik dovoli. Az teraz som pocitil co je to skutocny pocit chladu. Zacali sa mi klepotat zuby, a tak som sa vratil k povodnej konfiguracii. Teraz mi prisla sprcha pomerne tepla, prijemne vlazna az tepla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vtedy som si uvedomil, ze v zivote je podobne. Clovek sa narodi, pozoruje okolie. Spytajte sa znamych ako sa maju. Ja sa pomerne casto stretavam s odpovedami typu : "Ide to. Zijem. Ani sa nepytaj. Uz bolo aj lepsie." atp. . Niet divu, ze vacsina ludi podlahne "tlaku" okolia, a s pozitivnym myslenim sa stretavam len zriedka. Ked som bol v USA, vacsina ludi mi odpovedala v pozitivnom slovazmysle, s usmevom. Ano, napadlo ma ze mozno sa maju lepsie ako my Slovaci. Ked som sa spytal svojho americkeho kamarata preco to tak je, odpoved znela jednoducho, a logicky. Americania vedia, ze stazovanim sa ich problemy nevyriesia, ani prenasanim ich na druhych, a pozitivne myslenie otvara brany k uspechu. Vedia, ze zachmureni a depresivni ludia neposobia prijemne, a nedokazu si tym padom vybudovat kontakty, ktore su pre ich uspech dolezite.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Americania vedia robit biznis. Ale nemyslim si ze toto je jediny dovod preco ma vyznam mysliet pozitivne. Comu skutocne verime, to aj dosiahneme. Ak verime ze nikdy nebudeme stastni, nikdy naozaj stastni nebudeme. Vzdy sa totiz najde dovod stazovat sa a mat zlu naladu, a podporit tym svoje negativne myslenie. Avsak pozitivne myslenie dokaze zlahcit tazku situaciu, povzbudit ostatnych, a vychutnavat si krasu zivota plnymi duskami.

Ludia ktori padli na dno su vdacni za vsetko co maju. Tesia sa , ze uz nie je tak zle ako im bolo predtym. Tak ako sa stala studena sprcha po ladovej prijemne teplou. Musime padnut az na dno aby sme si uvedomili co vsetko mame a povazujeme za standart, pritom zajtra to mat nemusime?

peter pavuk

peter pavuk

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len clovek . Cas od casu sa za to hanbim. Raz za to ze len , a raz za to ze clovek. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu